وی هتل

وی هتل (Vhotel) چیست؟

فهرست مطالب

وی هتل زیرساختی بومی و به روز!

ممکن است تا به امروز با اصطلاح چنل منیجر هتل Hotel channel manager  و همینطور سیستم رزواسیون مرکزی Hotel CRS آشنا شده باشید؛ این روزها با توجه به صنعت در حال رشد و پیشرفت هتلداری و گردشگری و همچنین همسو شدن با توسعه روزافزون تکنولوژی، این سیستم‌ها نیازمندی روز این صنعت را برآورده می‌کنند.

وی هتل Vhotel یک زیرساخت دو سویه بین هتل‌ها و آژانس‌های آنلاین و آفلاین می‌باشد که با سایت‌های بزرگ رزرو آنلاین هتل داخلی در ارتباط است. مدیران هتل می‌توانند با همکاری ساده و ثبت آسان هتل خود در وی هتل Vhotel خیال خودشان را بابت فروش بیشتر و هزینه کمتر با تمامی همکاران فروش اعم از آنلاین و آفلاین راحت کنند. وی‌هتل می‌تواند با اتصال به نرم‌افزار اصلی هتل ظرفیت، قیمت و قوانین کنسلی هتل را به‌طور خودکار از نرم‌افزارهای هتل‌داری مستقر در هتل بگیرد.

چرا وی هتل؟

با گسترش سایت‌های رزرو آنلاین هتل و همینطور افزایش تمایل کاربران به رزرو هتل‌ها به صورت آنلاین در سراسر کشور، هتل‌داران باید پنل‌های مختلف را مدیریت کنند و یا در سایت‌های مختلفی عضو شوند و خدمات خود را در این سایت‌ها ارائه دهند. حال اگر بخواهند موجودی اتاق‌ها و خدمات خود را در هر یک از این سایت‌ها به‌روزرسانی کنند باید زمان و هزینه‌ی زیادی را صرف وارد شدن به هر سایت و به روز رسانی موجودی اتاق‌ها و خدمات کنند.

همچنین در ساعت‌های غیراداری که کارکنان در حال استراحت در خانه هستند، شاید مشتریان بالقوه مشغول دیدن هتل‌ها در سایت‌های رزرو انلاین باشند و بخواهند اتاق خود را سریع و آسان رزرو کنند و اگر در هر یک از این سایت‌ها این به روزرسانی انجام نشده باشد هتل با مشکلات اساسی رو به رو می‌شود.

مثال‌های بالا تنها نمونه‌هایی هستند تا بگوییم چرا هر هتلی به خدمات وی هتل Vhotel نیازمند است. برای اطلاعات بیشتر و استفاده از این تکنولوژی می‌توانید با پشتیبان‌های وی هتل در تماس باشید.

logmework135

logmework135

مطالب مرتبط

با آخرین بروزرسانی ها در صنعت هتلداری درجریان باشید

وی هتل (Vhotel) چیست؟

وی هتل زیرساختی بومی و به روز! ممکن است تا به امروز با اصطلاح چنل منیجر هتل Hotel channel manager  و همینطور سیستم رزواسیون مرکزی Hotel CRS آشنا … ادامه مطلب